Bourjois Duochrome Göz Kalemleri

Yoğun sınav dönemimize kısacık bir ara verdik ki bu sefer de projele ve ödevlerle uğraşalım.Ama ben artık dayanamadım.Bugün sınavdan çıkmış olmayı bahane ederek sevgili bloguma post hazırladım.Isı değiştiricilerle ilgili ödev varmış, eee napalım ona sıra gelecek.Şimdilik biraz mola:)
Bundan önce de başka bir postta anlattığım Bourjois Douchrome göz kalemleri o kadar güzeller ki dayanamayıp 3 tane daha aldım.Daha doğrusu canım kardeşim bana hediye etti onları (daha da kıymetli oldular şimdi).Fotoğraftaki sıraya göre yukarıdan aşağıya
gris perle, brun mordoré ve violet rose ; en altta da swatch yaptım.Renkler hala istediğim gibi canlı değil o yüzden biraz açıklama yapmam gerek:


En soldaki, violet rose, MAC Sugar sweet koleksiyonunda da gelen ama aslında line'da olan stars and rockets farın kalem hali.Pembe renkli ama mor-eflatun yansıma yapıyor.Ben MACteki farıda aldığım için güzel bir ikili olacaklarını düşündüm.Özellikle üst kirpik dibindeki farın kalıcılığı artırmak için birebir.
Ortadaki brun mordoré ,süper bir bronz renk.Yazın çok kullanacağımı tahmin ediyorum.Hatta Sephora'dan indirimle aldığım Stila Mazatlan 3lü bronz farımla takım olur, çok da güzel olur.Birlikte kullandığımda mutlaka foto koyarım artık:)
En sağdaki, gris perlé, gri mürdüm ışıltıları olan hoş bir renk, bence MAC 3lü mineral allıkların mor olanıyla hatta daha iyisi 2li mineral farların earthly riches olanıyla süper olur.Earthly riches bende yok ama canım kardeşim kullanmama izin verir herhalde:))) (blog üzerinden emrivaki yapmak da güzelmiş:))
Sürümü çok yumuşak ve renkleri harika.Fiyatı 15 lira.Fiyat/ performans oranı oldukça yüksek.Denemeye değer mi, kesinlikle!:)
Not:İnternet bağlantımdaki sorun yüzünden resimler küçük oldu ve çok zor yüklendi umarım sorun olmaz.

3 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Göz kalemleribe bayılıyorum,onlarca renk var evde,ama gene dayanamıyorum.Bunlar da harika görünüyorlar.Güle güle kullan canım :*

Unknown dedi ki...

bayııldım cnm süperler ben de bloguma beklerim özellikle takılarımı begenırsın dıye umuyorum.sevgiler

BLOOM dedi ki...

ebvatacım daha güzelleri eminim sende zaten vardır ama senin olsun.
özgecim bloguna bakıyorum şimdi.takılar dedin beni benden aldın zaten:)

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter