MAC Sugarsweet vs.Bourjois

Uzun zamandır devam eden yoğun sınav, ödev vs. trafiğinden dolayı bu post epey gecikti.Uzun zamandır heyecanla beklediğimiz Sugarsweet geldi ama bende ve gördüğüm kadarıyla da pek çok kişide biraz hayal kırıklığı yarattı.Belki de çok fazla şey umduğumuz içindir:)Sugarsweet'ten sadece 2 parça; lollipop lovin ruj ve aquavert far aldım.

Onun dışında koleksiyon izlenimlerim kısaca şöyle:
* Lollipop lovin glaze yapılı bir ruj o yüzden rengi pek belli değil ama içindeki yeşil ışıltılar çok hoş.Fotoğraflarda sadece ruju ve bir de üstüne victoria's secret i want candy lipgloss(pudra renkli camsı bir yapı) sürülmüş halini görebilirsiniz .Zaten bence tüm glaze yapılar üstüne parlatıcıyla kullanılmalı. Bu renk bahar ve yaz için çok iyi hatta smokey makyajla bile çok uygun olabilir.
*Rujlardan sweet thing hoşuma gitmişti ama ebvatanın tavsiyesiyle baktığım sweetie bence daha hoştu zaten ikisi de glaze yapıda.Bubbles ruju denemedim bile çünkü bence kullanım alanı çok dar.Bir de kahverengi ruj vardı ama o renkler bana hiç yakışmadığı için almıyorum.
*Gelelim farlara:Aquavert çok hoş bir renk.Biraz pigmentasyonu alışık olduğumuz mac farlara göre düşük olsa da elimde öyle bir renk olmadığı için aldım.Zaten kalıcı olanlardan club ve stars&rockets bende vardı ve ikisini de çok seviyorum.Almak isteyenler özellikle yeşil ve ela gözlüyse mutlaka baksın derim.Beyazımsı olan far sugarshot da güzel bir renk ışıltılı bir beyaz frosting gibi ama ihtiyacım olmadığı için almadım.
*Shadesticklerin renkleri genelde açık tonluydu. Butternutty ve lemon chiffon ışıltılı baz olarak kullanılabilecek açık renkler ama bende bare study pp olduğu için bakmadım.Red velvet koyu fuşya rengiyle içimi açmadı değil ama o kadar çok pembe makyaj yapmadığım için vazgeçtim.Cakeshop ve penny ise biraz özelliksiz geldi bana.İhtiyaca göre alınabilir tabii.
*Tricolor lipglossları beğenmedim çünkü renk vermiyorlar.En fazla renk verebileni tasty ama o bile açıktı.Işıltı bol, renkler güzel ama 46 liraya düzgün renk vermeyen bir parlatıcı almak istemedim.Üstelik evdeki juicy tubelar bu işi zaten (biraz fazla yapışkan olsalar da) yapıyorlar.
*MSF işlerinden anlamadığım için bakmadım.Ama anlayanlar da pek beğenmemiş:)) Ojeleri de mat oldukları için pas geçtim.En azından sedefli olmaları lazım benim için:)

MAC maceramdan sonra kardeşimin işi varmış Sevil'e girdik.Tam girişteki Bourjois standında yeni renklere bakarken ben bu göz kalemlerini gördüm. Normalde allığım taşlaştığından beri pek hoşlanmıyorum bu markadan ama duochrome kalemlere bayıldım. Bu kalemler çift renkli:Biri asıl sürdüğünüz renk diğeri ise üstündeki yansıma rengi.Ben yeşil üzerine altın yansımalı ve siyah üzerine lacivert yansımalı olanını aldım.Yeşil olanı kahverengi farla (mesela club olabilir), lacivert olanı da MAC mineral trio inter-view farla kullanmayı düşünüyorum.Bu gözkalemlerinin kalıcılığı da iti eline sürdüğümde sabunla bile zor çıktı. Toplam 6 rengi var ben hepsini almayı düşünüyorum zamanla, aldıkça da buraya koyarım artık. Bu alışverişte açıkçası beni heyecanlandıran uzun zaman beklediğim sugarsweet yerine Bourjios oldu, ona bi alkış:))))


Son olarak da bu aldıklarımıza bi swatch koyalım.Görüntüler flaşsız gün ışığında çekildi.Yukarıdan aşağıya lollipop lovin ruj, aquavert far, vert dore göz kalemi ve noir bleuté göz kalemi ama ışıktan lacivert yansımalar çıkamamış:((((

5 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Bloomcum,ciclerini güle gül kullan canım.
Kalemlerin fiyatlarını hatırlıyor musun?Yumuşaklıkları nasıl?Suite Array kalemlerimi bitirmek istemiyorum,alternatif düşünebilirim bu tarz kalemlerden.

Fotoğraf çekme aşamasının ne zor ve zahmetli olduğunu da biliyorum.Renkler çok daha canlı aslında.

caramel macchiato dedi ki...

canım neredeyse aynı şeyleri düşünmüşüz seninle sugarsweet için :)

ben de aynı şeylerı aldım zaten bu koleksıyondan.gule gule kullan hayatım hepsini :)

BLOOM dedi ki...

sen de güle güle kullan karamelcim bu seferlik böyle oldu ama açıkçası dazzleglasslar geliyor diye pek takılmadım bunlara.

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

çok güzelmiş kalemler. bayıldım, zaten kimde görsem çok memnun.. sweetie lustre ama ;) yumuşacık çok güzel. bir de benim dudak rengimle aynı, kongre boyunca onu kullandım (akşamları most popular :D ), sweetie benim için MLBB heheh. bu arada taşlaşan pudranın üstünü kazıyınca alttan yine yumuşak kısım çıkıyormuş, bir denemek lazım, kaybedicek bi şey yok sonuçta :)

BLOOM dedi ki...

marjocum doğru sweetie lustre olabilir.ben glaze rujların sırasında buldum ama herhalde karışmış. taşlaşan şeyler konusunda ben de bi deney yapmak istiyorum. maket bıçağı falan olabilir hafifçe üstten kazıyıp bakmak istiyorum.bourjois standındaki kıza anlattım ve bunu sanki çok güzel bi şeymiş gibi kaşıladı.ürünleri çok preslendiği için öyleymiş.sanki sadece onlar biliyor preslemeyi.o presin belli ki ayarı bozulmuş dicektim de neyse:))))

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter