Stars n Rockets ile ilk deneme

Uzun zamandır dersler nedeniyle post koyamıyorum.Haftasonu sanki yeterince bölümde sınav yokmuş gibi bi de kpds'ye girdim ki pazar günüm iptal oldu.Ama haftaya nasıl başlarsak öyle gitsin diye bu yağmurlu Ankara sabahında pek kıymetli Stars n Rockets farımla biraz oynamak istedim işte sonuç:

Benim makinada mı sorun var yoksa evdeki ışıktan mı bilinmez, fotolar yine içime sinmedi ama napalım. İşte bunlar da kullandıklarım:

Üstten en soldaki mor görünen şirin şey Stars n Rockets. Onun hemen altındaki kare mavi olan da Body Shop shimmer cubes.4lü far palet Shiseido Q8. Paletin yanındaki göz kalemi Bourjois douchrome violet rose #59. Maskaramız Clinique High Impact.Alt sırada sağdaki beyaz far Sephora sanırım 11 numara.Fotoda belli olmasa da içinde mavi yanar dönerli ışıltılar var. Alt sıra soldaki de sevgili MAC pp Bare Study.
Yapılışı çok basit, hemen anlatalım: Önce güzelce bare study pp göz kapağına hafif kaşlara doğru dağıtarak sürüldü. Göz kapağına Stars n Rockets far crease bölgesini hafif geçecek kadar sürüldü. Sonra Shiseido 4lü farın mavisi crease bölgesinde blend edildi. Ben bu blend işlemi için MAC 224 nolu fırçayı kullandım ama tabii ki herkes eline hangisi kolay geliyorsa onunla yapar.Mavi farla sonradan kaş kemiğine doğru biraz dağıtıldı.Kaş altına aydınlatıcı olarak Sephora far sürüldü. Ama sanırım mavi farla beyaz farın yapısı pek birbirini tutmadı o yüzden ordaki blend pek istediği gibi olmadı.Sizce? Alt ve üst kirpik dibine Bourjois kalem çekildi. Alt kirpik dibine kalemin üstüne ince bir fırçayla Body Shop mavi far sürüldü ki Stars n Rockets'daki mavilik belli olsun. Son olarak da kirpikleri MAC kirpik kıvırıcıyla şekillendirip Clinique maskara sürüldü.
Bu makyaja allık olarak MAC Stark naked ve gloss olarak da MAC dazzle glass date night veya sade olsun istenirse de Clinique no 13 luscious lilac renkli gloss uygulanabilir.
Umarım hoşunuza gider koccaman öpücükler....

3 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Bloomcum,eline sağlık gayette güzel olmuş. Bir kere de siyah eyeliner ile denemelisin
bu makyajı.Işık olayı malesef dert başımıza,çaresini bulunca hemen paylaşıcam.Öpüyorum:))

BLOOM dedi ki...

of of o eyeliner başa bela zaten.bi türlü güzel çekemiyorum.biraz pratik yapmam lazım aslında ama bakalım artık.onu da denicem

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Çok güzel olmuş bloom, stars n rockets'ı her gördüğüm makyajda bir kez daha seviyorum :P eline sağlık :)

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter